21 Nisan 2013 Pazar

Mac Prep + Prime Lash Serum




  Etileyici bakışlar için göz makyajı ne kadar önemliyse vurgulu bakışlar için de kirpikler bir o kadar önemli diye düşünüyorum. Kirpiklerim kendinden kıvrık ve uzun aslında ben daha da uzayıp renginin  koyulaşması için bu ürünü tercih ettim.21 gün düzenli kullanımda gözle görülür bir renk koyuluğu ve uzama gözlemleneceği söylenmişti.Sonuç mu? Düzenli olarak 1 ay kullanmama rağmen o gözle görülür farkı ben bir türlü göremedim :).Hatta bu ürünü kullandıktan sonra sabahları kirpik diplerimde kuruma ve çapaklanma oldu. Nette bu serumun beğenilmediğini  dile getiren bir yazı okumuştum alıp kendim deneyim istedim bende memnun kalmadım.





 Bu kız bu kadar anlattı görelim şu kirpiklerini diyenler için yukarıdaki fotoğrafı yükledim:) Kirpiklerimin kullanmadan önceki hali budur. Kullandıktan sonraki hali de bundan farklı değil.Umarım bu tür serumları kullanmayı düşünenler için aydınlatıcı bir yazı olmuştur.Sevgiler 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder