13 Haziran 2013 Perşembe

Bio Nesia Argan Yağı ve Zeytin Yağı Özlü El & Vücut Bakım Losyonu

 Argan yağı ile bu kadar popüler olmadan önce ilk kez şampuanını deneyip bu yazımda da yorumlarıma yer vermiştim TIK TIK  .Çok kısa bir kullanım sonrasında bile saçlarımı daha canlı,parlak ve sağlıklı gösterdiği için de o gün bugündür vazgeçmedim bu mucizevi yağdan.
 Lila Kutu sayesinde tanışma fırsatı bulduğum Bio Nesia Argan Yağı & Zeytin Yağı Özlü losyonda vazgeçilmezlerim arasındaki yerini aldı.Çok az miktarda kullanımda bile cildi yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor.İçeriğindeki zeytin yağı cildi beslerken argan yağı da canlılık ve parlaklık veriyor.Cilt tarafından kolay emiliyor ve cilt uzun süre nemli kalıyor.


 Losyon su bazlı olduğu için ciltte herhangi bir yağlanma problemine de yol açmıyor.Benim gibi karma ve hassas bir cilt tipine sahip olanların bile güvenle kullanabileceği bir losyon.Paraben de içermiyor.


 150ml olmasına rağmen yoğun ve etkili bir formda olduğu için uzun süre kullanabilirsiniz.Pompalı şişesi de kullanım rahatlığı açısından çok başarılı.
 Fotoğraftaki gibi çok az miktarda sıkıp elimi  rahat bir şekilde nemlendirebiliyorum.İçeriğinde zeytinyağı özü de olduğu için tırnaklarıma sürüp kolay kırılmasının önüne geçiyorum.Sizde benim gibi güçsüz ve çabuk kırılan tırnaklara sahipseniz mutlaka deneyin derim.


İlerleyen günlerde bir takipçime de Bio Nesia Argan Yağı ve Zeytin Yağı Özlü El & Vücut Bakım Losyonu hediye edeceğim.Detaylar için izlemede kalın.Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder