28 Haziran 2013 Cuma

Golden Rose - Rich Color Serisi


  Golden Rose'nin beni büyüleyen Rich Color serisi sadece tırnaklarıma değil ruhuma da renk kattı.Nasıl mı? Şöyle ki o gün hangi rengi sürdüysem o rengin ifade ettiği ruh haline bürünüyorum :) Renklerin ifade ettiği anlamları yazımın sonunda paylaşacağım.Sonuna kadar dikkatlice okumanızda fayda var.
  Golden Rose Rich Color serisinde kullandığı dayanıklı ve kalın fırçasıyla rahat bir şekilde tırnağa sürülebiliyor.Fırçayı şişeye bir kez batırmanız yeterli.Fırçası kalın olduğu için sürerken geniş bir alana yayılıyor.Tek hamlede sürme rahatlığı sunuyor.Yüksek bütçeli ojelere  alternatif renk seçenekleri ve yeni fırçasıyla Golden Rose bir harika!


  Rich Colorun en sevdiğim renklerinden biri oldu çimen yeşili 36 numara.Tırnağımda gördüğünüz 2kat sürülmüş hali.Açık renkler muhakkak çift kat istiyor.Yeşilin huzur verici etkisiyle ruhumda tırnaklarım kadar dingin ve rahatlatıcı.



Yazımın başında belirttiğim gibi aşağıda renklerin ifade ettiği anlamları paylaşıyorum.Serinin diğer renklerini de sürüp yepyeni postlarla paylaşımda bulunacağım.Takipte kalın,sevgiler ... :)

  • Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.
  • Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.
  • Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar.
  • Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir.
  • Mor: Bilinç altını olumsuz etkileyebilir.
  • Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir.
  • Turuncu: İştah açar. Yorgunluğu giderir.
  • Lacivert: Düşünce gücünü arttırır. Ciddiyet verir.
  • Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.
  • Gri: Uzlaştırıcıdır. Yoğun kullanılırsa bunaltıcı olabilir.
  • *Golden Rose'nin  beni bu bonibon tadındaki Rich Color serisi  ile  buluşturan güzel PR'ına teşekkürler ve kocaman öpücükler 

7 yorum:

  1. Rich color serisini çok sevdim bir sürü aldım ve almaya da devam edeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bendensin o halde.Güle güle sürüp sürüştürelim :)

      Sil
  2. Gri uzaklaştırıcı ve bunaltıcı mı? bilmiyordum, sevgilimde tırnağını gri yapsana diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UzLaştırıcıdır canım:) ama yoğun kullanıldığında bunaltıcı bir etkisi varmış.Ruhumu karartıyor o ara renk benim.Sadece tırnakta değil kıyafette de tercih etmiyorum o yüzden

      Sil
  3. Renkler harika ancak fircasini sevemedim ben ozellikle tirnaklarimi kisa kullandigimda bulasma cok fazla oldu bende kullanmadigim bir ojenin fircasini kullanmayi tercih ettim :)

    YanıtlaSil
  4. golden rose rich color serisi gerçekten şahane,bende birsürü aldım:)

    YanıtlaSil
  5. bu seriyi çok merak ediyorum alıcam birkaç tanesinden en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil