17 Ocak 2014 Cuma

Bebak Yüz Temizleme Jeli & Tonik

  Merhaba sevgili takipçilerim. Sizlere 1 aydır düzenli olarak kullandığım Bebak yüz temizleme jeli ve toniğinden bahsetmek istiyorum. Belki sizde benim gibi güvenle  kullanabileceğiniz,etkili sonuçlar elde edeceğiniz yüz temizleme jeli ve toniği arayışı içinde olabilirsiniz.Ben aradığımı buldum ! :)



  Yağlı ya da kuru bir cilt tipim olmamasına rağmen oldukça hassas bir cilt tipine sahibim.Her ürünü yüzümde güvenle kullanamıyorum.Bebak'ı güvenle tercih etmemdeki sebeplerin başında alkol,paraben ve alerjen içermemesi geliyor.

 İçeriğinde argan yağı olmasına rağmen yüzümde herhangi bir tüylenme olmadı.Biraz tereddüt etmiştim açıkçası.Arganın özelliğini artık hepimiz biliyoruz.Saç ürünlerinde de argan tercih eden biri olarak temizleme jeli yüzümde canlı bir görünüm kazandırdı.
 Günlük kullanımda ıslak yüzüme her sabah masaj yaparak uyguladım.Ardından tonikle sildim.Fondöten ya da BB krem kullanmadığım zamanlarda herhangi bir nemlendirici krem kullanmadım.Toniğin sevdiğim hafif bir nemlendirici etkisi de oldu.
  Sizde benim gibi normal /karma cilt tipine sahipseniz güvenle kullanabilirsiniz.Kullanım sonucu yorumlarınızı da paylaşırsanız çok sevinirim. Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder