14 Mayıs 2013 Salı

Makyaj Çantamda Neler Var ?



Aldığım bir MİM üzerine bende makyaj çantamın içinde neler var sizlerle paylaşıyorum :) Makyaj çantamda genelde  canlı renkleri tercih ediyorum.Çok süslü ve desenli detayları zaten bu kadar canlı bir renk seçiminin üstüne yakıştırmadığımdan sade olmasını tercih ettim.Şimdi bakalım bugün makyaj çantamın  içinde neler var :





Pastel'in Silky Dream Fondöteni hem nemlendirmesini begendiğim hem de makyaj çantasında taşımaya ideal  formda olduğu için yanımdan ayırmadıklarım arasında.Golden Rose Terracotta allığımın detaylı yazısını önceki postlarda yazmıştım.Bahara çok yakışan ışıltılı ve hafif pembe tonlarda bir ürün. Flormar Artliner'ın da yazısını detaylı bir şekilde geçmiş postlarımda anlatmıştım.Koyu siyah formuna bayılıyorum. Nemlendirici de olmazsa olmaz tabi çantamda.Hypnose Senses en sevdiğim, makyaj çantamdan ayırmadığım parfümüm.Tam bir bahar  kokusu. Üst notalarında pembe biber,orta notalarda osmantüs gülü  alt notalarda paçuli ve sedir bulunan bu kokuyu her sıktığımda kendimi tazelenmiş hissediyorum.
 Mac Popcorn rujum da makyaj çantamdan ayırmadıklarımdan.Kapağını açar açmaz etrafa yayılan o tatlı koku bu naturel pembeyle birleşince insan vazgeçemiyor tabi :)


Avon Super Shock Max Maskara kirpiklerimi daha uzun gösteriyor.Üstelik fırça yapısından ötürü topaklanmaya izin vermiyor. Kirpikleri tek tek ayırarak  daha güzel bakışlar için zemin hazırlıyor.


Avon Color Trend 2li farı çok beğeniyorum.Kuyruk kısmına gri tonu göz pınarlarıma doğru da pembe tonu kullanıp karıştırdığımda göz kapaklarıma bahar geliyor adeta.Severek kullandığım farlardan biri.


Evettt benim makyaj çantamda bunlar var bugün. Sizde mimi üzerinize alıp makyaj çantanızdakileri paylaşırsanız sevinirim,sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder