12 Kasım 2021 Cuma

Olumlu Düşün, Güzel Yaşa


 Belki de hayatta en sık tekrar eden, en sık dile getirilen felsefedir "Olumlu Düşünmek" Peki ama neden bu kadar önemli? Sorunun ipuçları bazı detaylarda saklı. Hadi hep beraber bunlara göz atalım :)

 Bu arada unutmadan eklememde fayda var hepsi kendi çıkarımlarım ve deneyimlerim. Ben hayatıma istediğim çoğu şeyi bu metotlar sayesinde çekiyorum desem inanın abartmış sayılmam.

 Öncelikle olumsuz hiçbir kelime söylemiyoruz ve olumsuz bir cümle kurmuyoruz.
 
 Örneğin: Hasta olmak istemiyorum.

 Bu cümleyi ele aldığımızda hasta kelimesi de aslında hayatımıza çekmeyi istemediğimiz olumsuz bir kelime. İstemiyorum kelimesi de aynı şekilde olumsuz bir kelime. 

 Peki bu cümleyi nasıl olumlu kurabilirsin dediğinizi duyar gibiyim :) Hatta bu nasıl olumsuz cümle ana fikri gayet olumlu diye düşünüyor bile olabilirsiniz.Sözcüklerinizi değiştirdiğinizde yaşamınız, yaşamınızı değiştirdiğinizde ise hayat kaliteniz değişecektir. Bunu unutmayın lütfen. Cümlenin olumlusuna gelecek olursak: "İyi olmayı seçiyorum", "İyi olmayı tercih ediyorum", "İyi olmak  kendimi şahane hissettiriyor" Gördüğünüz gibi aslında bu kadar basit :) Bu cümleleri kurarken gülümseyin. Neden mi? Kendi anlattığına kendisi inanıyor, bir şeyi 40 kere söylersen gerçek olur, kendi çalıyor kendisi oynuyor. Bu cümleler aslında bize şunu söylüyor bu olumlu cümleleri kurdukça yakaladığımız frekans bizi doğru enerjiye yönlendirecek zaten ve işte o zaman kurduğumuz tüm olumlu cümleler yıldız olup hayatımıza akacak.

 Yeter ki izin verelim yeter ki içten inanarak her gün bıkmadan usanmadan uygulayalım.
 Sizin de olumlu düşünerek hayatınıza çektiğiniz güzellikler, deneyip başarılı olduğunuz metotlar varsa yorum olarak benimle paylaşırsanız çok sevinirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder